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Testo
<blockquote data-quote="Antoniomtb" data-source="post: 534538" data-attributes="member: 21477"><p>Giusto per concludere questa discussione ho ricevuto finalmente risposta dal venditore che dice che non dovrebbe essere necessario sostituire i bulloni e di verificare solo il corretto serraggio e l'assenza di giochi.</p><p></p><p>Questa è la risposta del venditore:</p><p></p><p>The screws do not necessarily need to be replaced.</p><p></p><p>It is possible that the screw reaches the specified torque earlier than intended due to excessive coating thickness before the screw has properly secured the crank.</p><p></p><p>In this case, check that the crank mount is undamaged, that the crank has no play, and that it is fully seated against the snap ring.</p><p></p><p>A torque of up to 60 Nm can be applied.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Antoniomtb, post: 534538, member: 21477"] Giusto per concludere questa discussione ho ricevuto finalmente risposta dal venditore che dice che non dovrebbe essere necessario sostituire i bulloni e di verificare solo il corretto serraggio e l'assenza di giochi. Questa è la risposta del venditore: The screws do not necessarily need to be replaced. It is possible that the screw reaches the specified torque earlier than intended due to excessive coating thickness before the screw has properly secured the crank. In this case, check that the crank mount is undamaged, that the crank has no play, and that it is fully seated against the snap ring. A torque of up to 60 Nm can be applied. [/QUOTE]
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